20081201

quick twilight turn into silver



last Saturday aku and myGF went to GSC Alamanda to catched up new box office film in US .. currently ranked as #1 movie in US.. 'twilight' ..B4 that we had 'little' argument..fight kot..ntah la.. aku wat 'stone' face je.. plan seminggu yang lalu..booking ticket tu..tapi bila nak sampai je kt GSC..aku nampak private sale untuk Quicksilver's member..apalagi gelabah biawak la aku..huhu 50 % tu semua barang..aku sempat sambar 2 barang..ada la..nnti aku tunjuk..
+

suddenly..mygf marah..macam singa lapar je.. rupenya da lewat nak p ambil tiket yang di reserved tadi..huhu..padan muka aku..trus aku bayar pastu lari 100m nak p amik tiket...nak jadik story..tertinggal lak no reservation.. da la otw blek dari N9 ada wat hal sket..aduih..bikin pusing..luckily mamat counter tu baek hati trus dia open ticket tuk selling fast..aku xyah queue tu..huhu..thanxs bro...a lot.. puas ati gf aku dapat tgk film fevret dia..pergh ..best ..5star..dengar nya twilight ni akan ada sambungannya...hope so ..two thumbs up.. memang best..dengan OST yang gempak..plot romantis..cute heroin and very charming heroes..whats more?

No comments: