20090910

takziah


al-fatihah kepada kawan karib saya azhar ..antara kawan paling baik pernah saya ada..paat telah selamat kembali ke pangkuan Ilahi..dari hari paat hilang smpi d jumpai aku ada d kampong paat..dari pencarian hingga ke pengkebumian..cuma rezki aku utk melihat paat xkesampaian..xpa lah..paat aku nak mntak maap..sbb aku xdan nak balas semua jasa baik ang pada aku.. Aku akn igt semua kenangan dari arau,bundle,kueh teow abah,aksi merempit kta d sh alam,mcm2 lg..thanxs bg aku pnjam mtor c7o ang..siyez aku nyesal sbb xdpt bg 1 prtolongan kecil pd ang paat..aku tau kta pnh gadoh,lwk ksr..tapi aku xsmpn pn dlm ati.. Cuma aku jeles sbb ang rajin.. Aku xpon..aku tgk dik wan aku igt kt ang.. Sbjik cm ang..paat..sumpah aku mntk maap sbb bnyk nyusahkn ang..dri scooter,nsi lemak jati smpi la hal2 peribadi.. Aku ada bnyk dowh gmbar ang.. Gmbr konvo..gmbr ang syok sndri dpn laptop..aku dah xleh maen dah bcg ang.. Paat..paat..paat.. Jgn lupa aku..aku xkn lupa kn ang..

1 comment:

A.D.Z.I.E.M said...

takziah utk arwah.. sume ade kenangan ngan dia.. insyaAllah, die tetap ngan kita cuma dia jauh.. sedekahkan fatihah dan yasin utk arwah...

biarkan dia tenang..