20080918

back to skool

Nasib aku kot memang kena study lagi..start umo 13 tahun..aku dah jaoh dari family coz study nyer pasal...sambung diploma then degree(xabeh pon).. time dok wat degree gatai tangan apply kerja ngan SPA..tub-tub dapat kerja..kalu aku tolak tawaran kerja tuh..SPA akan blacklist nama aku 3tahun..so walaupun i've graduate nanti pon aku xleh mintak kerja ngan govt..nasib badan..so i quit my study(tinggal 2sem je kot) and pick to work as govt servant ..huhu...but...at last aku dapat tawaran further study Science Comp kat UKM..thanxs GOD.. pagi bangun pukul 0645 am then siap pergi kerja...abeh kerja kul 0500 pm pastu terus ke UKM coz class start kul 0700 pm..huih! 3 years kena wat rutin ni..study lagi..study sampai tua..nasib badan..xper..aku cuma ada satu je impian aku ..dari kecik lagi..aku memang nak ada Degree gak..xkesah susah macam mana pon..aku nak gak study sampai abeh..

1 comment:

NinZZ DoubleZ said...

Kaya nmpk... beli brg mahal2 tue..:-)
Bla nak blanja aku?
wei, stdy baek2 ekk... hehehe:-)